Muffey Skrivet 2 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2011 Tja såg en väldigt konstig sak precis när jag loggade in så tänkte dela med mig. Föresten ser ni något visa mig och alla andra också :) Kolla inom de röda rutorna de ser ut som andar när de fletchar. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 2 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2011 (redigerat) Antagligen någon grafisk bugg som uppstår när man fletchar. Lite smått kul. Redigerat 2 Mars 2011 av Raptomex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 2 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2011 Antagligen någon grafisk bugg som uppstår när man fletchar. Lite smått kul.Såg en video ifrån idag. Där det hände likadant när man barrage:ade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 15 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2011 Kanske inte konstigt, men range guild är så jävla spänt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg