Grahn3n Skrivet 5 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2011 Hej har nyss köpt cod4 & undrar om nån på xbox har lust att spela ? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 3495abc Skrivet 5 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2011 Hej har nyss köpt cod4 & undrar om nån på xbox har lust att spela ? :)Varför köpte du CoD Modern Warfare nu om jag får fråga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 5 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2011 Varför köpte du CoD Modern Warfare nu om jag får fråga?Troligtvis för att det är betydligt bättre än de nyare spelen.Skulle gärna spela med dig om jag hade live. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 7 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2011 Tycker ALLA CoD är bra. Nördade på CoD 1 förut för ungefär 1 månad sen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.