muscleman9712 Skrivet 6 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2011 Nån måste hjälpa mig jag har ss men inte fr elr lg. Hur fåtr jag hitmonlee och hitmonchan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 6 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2011 Nån måste hjälpa mig jag har ss men inte fr elr lg. Hur fåtr jag hitmonlee och hitmonchan?Flyg till mt.mortar, hämta en tyrouge från karate king där och utveckla den så får du hitmonlee/hitmonchan/hitmontop Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 6 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2011 Kan tilläga att Tyrogue utvecklas i Lvl 20 och att den blir; Hitmonlee om dess attack är högre än dess defense, Hitmonchan om dess defense är högre än dess attack, och Hitmontop om dess attack och defense är lika. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 6 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2011 Kan tilläga att Tyrogue utvecklas i Lvl 20 och att den blir;Hitmonlee om dess attack är högre än dess defense,Hitmonchan om dess defense är högre än dess attack,och Hitmontop om dess attack och defense är lika.Precis, hade det väldigt jobbigt med att försöka få min tyrouge utvecklas till en hitmontop. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
muscleman9712 Skrivet 7 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2011 Fan vad sjyst killar men jag behöver hjälp med en grej till. Var kan man köpa ancientpower så jag kan lära min yanma den och var köper man double attack så jag kan lära min aipom det. Svara så svarar jag var man kan få andra pokemon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 7 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2011 (redigerat) Yanma lär sig ancientpower i lvl 33. Aipom lär sig Double hit i lvl 32 EDIT: Tror att Yanma kan lära sig ancientpower av en movetutor som finns i battle frontier Redigerat 7 Mars 2011 av MixedStuff Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
muscleman9712 Skrivet 11 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2011 Jag har min yanma i lvl 50 o den har inte lärt sig den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 12 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2011 Jag har min yanma i lvl 50 o den har inte lärt sig den.i vilken level fångade du den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
muscleman9712 Skrivet 13 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2011 alltså jag tog den från mitt emerald men typ level 12. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 15 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2011 var den i level 12 när du skickade den till HG/SS? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
muscleman9712 Skrivet 15 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2011 nä i level 13. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg