RunescapeBror Skrivet 8 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2011 (redigerat) Tja , Är det okej att sälja runescape accounts hära? Om det inte är det kan ni stänga tråden, men jag vill i alla fall bli av med min gubbe och få pengar till min pure istället! Den här gubben har saker värda 10m+ i members saker, såsom berserker ring, full verac , blalblabalblbal visar en bild här nedan. Den är level 96 med Helt ok stats för members. Tänkte mig att folk här kunde bjuda lite på den och så :P Men mina recoveries tas bort om 8 dagar från och med idag. Hoppas folk vill ha den så jag kan satsa mer på min pure! Accet är level 96! Hare gött! // AJ Redigerat 8 Mars 2011 av RunescapeBror Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 8 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2011 Man får inte sälja accs här? men btw jag skulle vilja köpa dina saker men inte accet, för du kan bara hacka tillbaks de lätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RunescapeBror Skrivet 8 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2011 okej, men jag e inte members på accet, så allt värdefullt är liksom members :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 9 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2011 Försäljning av virtuella föremål är ej tillåtet här på fuska.se. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg