forgiving Skrivet 9 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2011 (redigerat) Hej det finns nån utmaning i pc spelet GTa san andreas när man ska möta nåt gäng och hoppa med bilen. Är det någon som kan förklara hur man hoppar med bilen? för jag fattar ingenting Redigerat 9 Mars 2011 av forgiving Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moviemaker Skrivet 9 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2011 Vänta lite. Jag kan inte helt veta vilket uppdrag det är om du inte beskriver mer tydligt. Enklast är ju om du kan skriva ner uppdragets namn. DÅ kan jag hjälpa dig fullt ut! :) //Moviemaker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 9 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2011 (redigerat) Vänta lite. Jag kan inte helt veta vilket uppdrag det är om du inte beskriver mer tydligt. Enklast är ju om du kan skriva ner uppdragets namn. DÅ kan jag hjälpa dig fullt ut! :) //MoviemakerHan är på detta uppdraget du hoppar med siffrorna 8 6 2 och 4 på tagentbordet 8 hoppar lowriden upp 2 hoppar den ner 6 åt höger och 4 åt vänster. Redigerat 9 Mars 2011 av BanditRock2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moviemaker Skrivet 9 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2011 (redigerat) Han är på detta uppdraget du hoppar med siffrorna 8 6 2 och 4 på tagentbordet 8 hoppar lowriden upp 2 hoppar den ner 6 åt höger och 4 åt vänster.Okej, bra om du har fått det löst då Forgiving! Edit: Haha okej nu läste jag hans post igen! Jag trodde han menade att man hoppade in i bilen eller något sånt skit. Typ som vid Los Sepulcros... eller vafan det uppdraget heter. Jag uppfattade fel :P Jag har själv varit fast på den en gång i tiden. Fan vad frustrerad jag blev. Tror nog det finns en tråd om just det som jag uploadat. Redigerat 9 Mars 2011 av Moviemaker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forgiving Skrivet 20 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2011 Han är på detta uppdraget du hoppar med siffrorna 8 6 2 och 4 på tagentbordet 8 hoppar lowriden upp 2 hoppar den ner 6 åt höger och 4 åt vänster. tack så mycket ska fanimej klara det där jäkla uppdraget nu, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 22 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2011 tack så mycket ska fanimej klara det där jäkla uppdraget nu,Men du Jag klarade det inte heller första gången men efter att ha spelat om uppdraget några gånger så klarar jag det och nu är uppdraget hur enkelt som helst :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg