MW2killer Skrivet 11 Mars 2011 Rapport Skrivet 11 Mars 2011 tja, Skulle installera om min bad company 2 men kom på sen att min cd-key är borta :S Kan jag få den via mail elr nåt från EA ? tyvärr så kör min bad company 2 inte via Steam :/ hjälp!! Citera
pontaxxr Skrivet 11 Mars 2011 Rapport Skrivet 11 Mars 2011 tja,Skulle installera om min bad company 2 men kom på sen att min cd-key är borta :SKan jag få den via mail elr nåt från EA ?tyvärr så kör min bad company 2 inte via Steam :/hjälp!!Tror det är ganska kört för dig, Har för mig att jag har hört på långt håll att man får använda en annan cd nycken om man har köpt det än gång, men vet inte riktigt om man kan lita på det... Citera
GamesDean Skrivet 11 Mars 2011 Rapport Skrivet 11 Mars 2011 Om du inte kör via steam så har du tankat det, annars är det bara att logga in på steam och tanka det. Citera
MW2killer Skrivet 11 Mars 2011 Författare Rapport Skrivet 11 Mars 2011 Om du inte kör via steam så har du tankat det, annars är det bara att logga in på steam och tanka det.Jag köpte spelet precis när den kom ut, då hade dem ju inte till steam.Jag sålde spelet till en kompis, han ville sen har pengarna tillbaka så nu ska jag ju installera om. och cd-key är fan borta :( Citera
GamesDean Skrivet 11 Mars 2011 Rapport Skrivet 11 Mars 2011 Köpte du det via internet och fick en kod på mail? Citera
MW2killer Skrivet 11 Mars 2011 Författare Rapport Skrivet 11 Mars 2011 Köpte du det via internet och fick en kod på mail?nej köpte direkt från butiken när spelet kom ut.men jag komemr ju ihåg mina konto infå o mail från spelet, så kanske kan fråga EA support ? Citera
GamesDean Skrivet 11 Mars 2011 Rapport Skrivet 11 Mars 2011 nej köpte direkt från butiken när spelet kom ut.men jag komemr ju ihåg mina konto infå o mail från spelet, så kanske kan fråga EA support ?Bara att ringa dit och säga som det är. Citera
MW2killer Skrivet 11 Mars 2011 Författare Rapport Skrivet 11 Mars 2011 Det löste sig :) fick min cd key när jag bevisade konto info o så :D Citera
GamesDean Skrivet 11 Mars 2011 Rapport Skrivet 11 Mars 2011 Det löste sig :)fick min cd key när jag bevisade konto info o så :DKul! :) Roligt att EA gör sånt för sina kunder, uppskattas! Lycka till med spelandet! :P Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.