Gäst Tobbis Skrivet 8 November 2003 Rapport Skrivet 8 November 2003 asså varför måste man registrera sej innan man spelar? :frown: Citera
Joe Cool Skrivet 8 November 2003 Rapport Skrivet 8 November 2003 Vad har det med Outwar att göra??? och du tänk på att det kostar 10 poäng om man spelar och är du inte registrerad så har du inget att betala med. :wink: Citera
viktor_2003 Skrivet 8 November 2003 Rapport Skrivet 8 November 2003 japp det stämmer joe cool men jag tycker det borde kosta 5p att spela och grattis om man bara spelar för skoj skull om man itte vill vinna nåt :! Citera
Gäst Anta Skrivet 13 December 2003 Rapport Skrivet 13 December 2003 Vad har det med Outwar att göra??? och du tänk på att det kostar 10 poäng om man spelar och är du inte registrerad så har du inget att betala med. :wink: Det kostar inget längre Citera
incognito Skrivet 13 December 2003 Rapport Skrivet 13 December 2003 Vänta nu en stund. Alex_rain pratade nog om Outwar. Då ska jag bara tipsa dig om en sak. Spela INTE Outwar. Det är virus, porr, och en massa annat skit. Citera
Gäst Anta Skrivet 14 December 2003 Rapport Skrivet 14 December 2003 Är det då ska jag inte köra det (har aldrig provat) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.