xantus Skrivet 11 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2011 (redigerat) Jag har blivit sugen på ett ps3 så tänkte sälja mitt kära lilla xbox. Spelen jag har är: Call of Duty: Black ops FIFA 11 Gears of War 2 Need for Speed Hot Pusruit The elder scrolls IV: Oblivion Grand theft auto IV Halo 3: ODST FIFA 09 Call of Duty: modern warfare Halo 3 Halo: Reach + 2 Spel på hårddisken, Sonic the hedgehog 2 och något annat.... Tillsammans kostade dem 1200MS Så det är ju inga dyra spel precis.... Dessutom har jag 2 mikrofoner, en original, och sedan http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=386594 sådna Dock bara en handkontroll som funkar normalt, på de mina andra 2 är knappen LB Seg att trycka ner vilket är extremt störande. Har 2 Play & Recharge kit eller vad det nu heter... Alla kontroller är trådlösa. Jag har HD Kablar som kom med mitt första xbox men jag har kvar dem kablar som kom med slim också vilket bara är SD Kablar. Någon som har en aning om hur mycket jag kan få för det där? eller om jag skulle kunna byta det mot ett PS3 med ett par spel och i sånt fall vart? :) Redigerat 11 Mars 2011 av xantus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 20 April 2011 Rapport Dela Skrivet 20 April 2011 om jag hade varit köparen hade du fått cirka 2400kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mansgamercod Skrivet 2 September 2011 Rapport Dela Skrivet 2 September 2011 med tanke på alla spel , och den stora efterfrågan på xbox nu , så råder jag dig att inte sälja xboxet , men om du måste så ung 3000kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.