💬
Logga in
Fuska.se

Facebook Stängs Ner 15 Mars

43 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Håller med totalt faktiskt. Ända sedan morsan upptäckte Facebook så har hon femtiodubblat sin tid vid datorn.

*Samma här* Minst 2h om dagen. Pappa lika så fast kanske 1h om dagen.

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Kul att en del verkligen trodde att Facebook skulle stängas ner. :rolleyes:

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #23
↗ till inlägget

Kul att en del verkligen trodde att Facebook skulle stängas ner. :rolleyes:

Det var en misslyckad trådstart, om du förstår. :rolleyes:

Jag hatar facebook eftersom det är för stort, som Juicelol säger att det antagligen samlar in en massa information om en. Sen så (inte längre) så ägde facebook alla bilderna som lades upp, det var ju ett helvete.

Nivå 0 · Nykomling

Nevermind

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Det var en misslyckad trådstart, om du förstår. :rolleyes:

Jag hatar facebook eftersom det är för stort, som Juicelol säger att det antagligen samlar in en massa information om en. Sen så (inte längre) så ägde facebook alla bilderna som lades upp, det var ju ett helvete.

Bara bättre om det är större, det är mycket enklare att nå ut till släktingar, vänner m.m.

Vill man inte lägga upp bilder behövs det inte.. Men det är deras community. Youtube har ju även

full ägande rätt för videos du lägger upp. Har du även lagt upp en bild på nätet överhuvudtaget så behövs

inte facebook för att någon ska ta bilden och sälja den, det har hänt mer gånger än vad ni tror innan ens facebook

kom till.

Nivå 0 · Nykomling

Fail trådstart, men det har sagts så nog om det.

Vad är felet med Facebook? Om man är rädd för att dom ska samla information så lägg inte ut känslig information där då ditt klappträ! Inte för att verka allt för aggressiv men du använder Google dagligen antar jag? Har du någon aning om vad dom har för sig med den informationen du ger dom genom dina sökningar odyl? Ta reda på det och säg att du hatar Google lika mycket som du hatar Facebook. Efter det kan du gå och hänga på dina favorit sidor gjorda 1998.

Nivå 0 · Nykomling

De allra flesta som ogillar facebook för att de samlar in information och är ett stort företag är nog fullt medvetna om vad Google kan pyssla med (det hoppas jag att alla är) och ogillar därmed Google lika mycket, om inte mer.

Nivå 0 · Nykomling

skulle vilja att det stängdes ner ..to big for me

13 Mar 2011
Nivå 0 · Nykomling

Ska sidan stängas ned? Jag orkar inte läsa alla nyheter men jag tror inte på det. Det skulle bli uppror om det gick bort i övermorgon helt random.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Fail trådstart, men det har sagts så nog om det.

Vad är felet med Facebook? Om man är rädd för att dom ska samla information så lägg inte ut känslig information där då ditt klappträ! Inte för att verka allt för aggressiv men du använder Google dagligen antar jag? Har du någon aning om vad dom har för sig med den informationen du ger dom genom dina sökningar odyl? Ta reda på det och säg att du hatar Google lika mycket som du hatar Facebook. Efter det kan du gå och hänga på dina favorit sidor gjorda 1998.

QFT

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Ska sidan stängas ned? Jag orkar inte läsa alla nyheter men jag tror inte på det. Det skulle bli uppror om det gick bort i övermorgon helt random.

Du kunde väl ha läst första sidan i alla fall.

14 Mar 2011
Nivå 0 · Nykomling Moderator Moderator

Vart hyfsat skraj först, håller i princip all kontakt via facebook, hela vårt universitet är i princip beroende av sidan för att hålla kontakten mellan program, föreningar, fester med mera. Kan väl säga att jag är hyfsat beroende, men sidan är bra trots allt.

15 Mar 2011
Nivå 0 · Nykomling

UPDATE] We have official confirmation from Facebook Director of Corporate Communications Larry Yu that the rumor is false. We asked him via e-mail if Facebook was shutting down on March 15, to which he responded, “The answer is no, so please help us put an end to this silliness.” He added, “We didn’t get the memo about shutting down and there’s lots to do, so we’ll just keep cranking away like always.”

så där har ni svaret.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

UPDATE] We have official confirmation from Facebook Director of Corporate Communications Larry Yu that the rumor is false. We asked him via e-mail if Facebook was shutting down on March 15, to which he responded, “The answer is no, so please help us put an end to this silliness.” He added, “We didn’t get the memo about shutting down and there’s lots to do, so we’ll just keep cranking away like always.”

så där har ni svaret.

No shit serlock...

Nivå 0 · Nykomling

Fan vad nedstängt facebook blev idag.

Nivå 0 · Nykomling

Källkritik, någon?

16 Mar 2011
Nivå 0 · Nykomling

Någon som har en blekaste på vad denna lögn skapades på?

18 Mar 2011
Nivå 0 · Nykomling

Någon random unge som hade tråkigt.

Nivå 0 · Nykomling

Det kommer inte gå ner, den tidningen som publicerade det är kända för att fejka mycket.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Någon random unge som hade tråkigt.

Haha, skulle vara kul att testa hur långt en lögn kan komma.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in