MrFr3drik Skrivet 12 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2011 Jag behöver en hobby... Mina föräldrar blir sura för att jag sitter för mycket vid datorn. Har ni några tips på en billig och bra hobby jag kan börja med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 12 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2011 Gitarr! eller någon sport... fotboll? innebandy? samla frimärken från 1963? bara dra ut och springa en mil varje dag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 12 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2011 Dra på inet-cafen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 12 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2011 Elbas eller longboarding. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 12 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2011 Börja speedcuba :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 12 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2011 (redigerat) Du kan ju alltid börja syssla med musik.Träna är också rätt skoj. Gymma, spring, börja på någon sport, vad som helst :) Kanske känns segt i början, men det blir roligare efter ett tag! ;) Redigerat 12 Mars 2011 av Nittionio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrFr3drik Skrivet 12 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2011 Har funderat på att börja rita manga. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.