CeZ Skrivet 12 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2011 (redigerat) Det var inte jag som dammsög, men det gick bra för han som gjorde det, jag stog och kollade på och ingenting hände. Jag läste att man skulle ha ett speciellt (minns inte om det var "metall" eller plast, eller vad det kan tänkas heta). Det fungerade som sagt fint, den gick bra efteråt.Det gör det 99% av gångerna också, men har man otur eller är oförsiktig så kan det gå desto värre. Redigerat 12 Mars 2011 av Collez Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GtaZebbe122 Skrivet 12 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2011 Kolla med ett program som Everest eller SpeedFan vilken/vilka delar det är som blir för varma. Ok,Tack, om du vet en länk så kanske du kan skicka den?Ifall jag tar fel eller något :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 13 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2011 SpeedFan aida64 (Everest) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.