Hoppa till innehåll

Bugg Då Man Loggar In

Rekommendera inlägg

Det kanske inte går att lösa så lätt, men det är en bugg som man kanske vill veta om. Det är väl inte hela världen men varför inte.

Om man är utloggad, då har man ju det som är orginal inlägg per sida. Men om man har som jag, 40 inlägg (kanske mindre också), om man då loggar in på en tråd som kanske bara har några inlägg på en t.ex. sida två, då kommer man endast se sida två i tråden, finns inga andra inlägg än de på sida två.

En liten obetydlig sak, som inte behöver lösas, men det är ju alltid en bugg. Om ni inte förstår så skriv ett inlägg så kanske jag kan förklara det lite bättre :P.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Här är en förklaring.

Låt oss säga att defaultantalet inlägg per sida är 20. (Det kanske är 25, jag är inte säker.) 3FJSKFJSKGJES ser 40 inlägg per sida per sida när han är inloggad. När han är utloggad och tittar på en tråd med till exempel 30 inlägg kommer den att vara två sidor eftersom att bara 20 får plats på en sida. Han går till sida två, och sedan loggar han in. Eftersom att han nu har loggat in kommer antalet inlägg per sida ändras så att det bara behövs en sida för att visa alla inlägg. 3FJSKFJSKGJES är fortfarande på sida 2 eftersom att forumet kommer ihåg var man var före han loggade in, men det finns inga inlägg på sida 2.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Här är en förklaring.

Låt oss säga att defaultantalet inlägg per sida är 20. (Det kanske är 25, jag är inte säker.) 3FJSKFJSKGJES ser 40 inlägg per sida per sida när han är inloggad. När han är utloggad och tittar på en tråd med till exempel 30 inlägg kommer den att vara två sidor eftersom att bara 20 får plats på en sida. Han går till sida två, och sedan loggar han in. Eftersom att han nu har loggat in kommer antalet inlägg per sida ändras så att det bara behövs en sida för att visa alla inlägg. 3FJSKFJSKGJES är fortfarande på sida 2 eftersom att forumet kommer ihåg var man var före han loggade in, men det finns inga inlägg på sida 2.

Om jag är på sida två då jag loggar in på ett ämne med 30 inlägg, så kommer jag endast se de tio sista, det första inlägget på sida två kommer vara som det förstainlägget egentligen. De första 20 inläggen kommer inte finnas då plötsligt.

Det är ju inte någon jätteviktig bugg att fixa, men det är ju en bugg ^^

Redigerat av 3FJSKFJSKGJES
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...