Hoppa till innehåll

Pokemon Emerald

Rekommendera inlägg

Till Mirage Tower kan man gå för att göra 2 saker, en sak för det gymmet.... kommer inte ihåg vad det heter, typ "Isotopolis", man ska ju hämta Rayquasa för att få Groudon och Kyogre att sluta slåss eller nåt sånt, och efter det kan man gå dit och fånga Rayquasa.

Och vilket gym var det du klarade? Du får förklara lite vad du har gjort senast med namn osv, länge sedan jag spelade emerald, ska nog spela det igen snart.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sotopolis är sista staden.

Go-goggles får man av rivalen som man slåss mot efter att man klarat fjärde gymet, eldgymet, Lavaridge Town.

Till trådskaparen: Mirage Tower behöver du inte bry dig om ännu, nu ska du till Petalburg och slå gymledaren där.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sotopolis är sista staden.

Go-goggles får man av rivalen som man slåss mot efter att man klarat fjärde gymet, eldgymet, Lavaridge Town.

Till trådskaparen: Mirage Tower behöver du inte bry dig om ännu, nu ska du till Petalburg och slå gymledaren där.

Yup det stämmer,

av honom får du surf(eller egentligen killen utanför huset/inne i huset åt vänster) och sedan sa du ta dig till stället efter slateport, någonting på m... och där ska du gå längst åt vänster och surfa, där på vägen kommer du till ett ställe som man sedan kan andvända för att hitta Kyogre och Groudon där man först måste klara av team magma tror jag det är.... då får man ett av teamens emblem som du sedan ska andvända för att kunna möta vilket av teamen(tror det var magma) det nu var i deras bas eller vad det var, och då kommer alla i staden efter trädstaden där 6:de gymmet är dra så du kan möta team aqua(tror jag) i deras HQ och även få en Masterball som jag skulle rekomendera att inte andvända på någon av dom legendariska, utan kopiera först.

Men efter team Aquas HQ är vägen ganska obvious.

Ifall du är noob och vill se vad som står under spoilern så markera bara texten.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...