Nacke3000 Skrivet 14 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2011 (redigerat) Tja! Jag har precis redigerat min första Youtube video! Vill bara visa! :D Här kan ni posta era Youtube videos ni har gjort. Alltid kul med lite views :) Om ni inte gillar videoklippen som man lägger upp här så behöver ni inte kommentera illa. Jag är kass på detta och många av er är bättre än mig antar jag :) Men här är den ;) http://www.youtube.com/watch?v=Mr3yyVeMvLs Tack! :D EDIT: Redigerat 15 Mars 2011 av Nacke3000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 14 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2011 (redigerat) Sure slänger upp mina 2 videos här med som jag skapat. :P Redigerat 14 Mars 2011 av BanditRock2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CRAAZY Skrivet 15 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2011 http://www.youtube.com/user/zziplinezzHD?feature=mhum Kommer med ett montage om typ 5-7 dagar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 15 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2011 Håller på med en Oblivion Let's Play just nu. Mick ljudet är ganska lågt men blir fixat i episod 4. Kommer även hålla på med andra grejer, bara PMa! http://www.youtube.com/user/CrazyKuddie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 15 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2011 (redigerat) Sure slänger upp mina 2 videos här med som jag skapat. :PSom du har skapat? Skulle inte kalla lägga in bilder och copyrightad musik något du har skapat. OnT: Gjort lite BO videos (2lolz) inget mer. Bara lite snajsiga killfeeds. Redigerat 15 Mars 2011 av FreakyStyley Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 15 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2011 Min kanal - Lite om hårdvara till datorer och allt annat, kört lite tester med HD 6870 och visat på klipp. Är inte så fullt aktiv med kanalen men kul att lägga upp ändå ;) Youtube Kanal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 15 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2011 Kollat igenom era videos :) NICE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 15 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2011 Min kanal - Lite om hårdvara till datorer och allt annat, kört lite tester med HD 6870 och visat på klipp.Är inte så fullt aktiv med kanalen men kul att lägga upp ändå ;) Youtube KanalHans kanal äger, ni måste fan subba!! Bara så ni vet liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 15 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2011 Solklar sub på dig Ryssfemma :D Annars kan ni kolla min sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 15 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2011 Som du har skapat? Skulle inte kalla lägga in bilder och copyrightad musik något du har skapat. OnT: Gjort lite BO videos (2lolz) inget mer. Bara lite snajsiga killfeeds.Tro mig int då jag har faktiskt gjort dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 15 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2011 Tro mig int då jag har faktiskt gjort domO jävlar jag visste inte att Eminem var svensk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 15 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2011 Tro mig int då jag har faktiskt gjort domLäs om, läs rätt. Homokanal här som jag precis (typ) börjat lägga upp lite småsaker i.Bara Rock Band-grejer hittills, men har tänkt lägga upp annan skit senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.