GamesDean Skrivet 24 Mars 2011 Rapport Skrivet 24 Mars 2011 (redigerat) Heh, såg inte det innan jag langade iväg mitt mail till dig B) Någon som vet hur man gör för att få folk att kolla på ens videos utan att behöva samma forum eller dylikt? :<Taggar. Videosvar. Redigerat 24 Mars 2011 av xXHomerXx Citera
Kuddie Skrivet 24 Mars 2011 Rapport Skrivet 24 Mars 2011 Heh, såg inte det innan jag langade iväg mitt mail till dig B) Någon som vet hur man gör för att få folk att kolla på ens videos utan att behöva samma forum eller dylikt? :<Det som Homer skrev, och så kan du även skriva till folk som SwedishLad som gärna(och oftast) reklamerar dig lite bara du ber snällt :) Citera
Darkdevil Skrivet 24 Mars 2011 Rapport Skrivet 24 Mars 2011 (redigerat) Vet att jag postat denna i någon annan tråd förut, men men. Denna är det enda "jag" (Inte min kanal) har uppe på youtube. Jag tar inte åt mig äran för redigeringen då det var Adam Ljung (Nämns i credits) som stod för det, det är jag som spelar "Machmud" dock. Redigerat 24 Mars 2011 av Darkdevil Citera
Switch Skrivet 26 Mars 2011 Rapport Skrivet 26 Mars 2011 Det var en p12orsomtrordomärbeastläggeruppenvideodärdomquickscoparochtrordomgårmedimachinimanärmachinimabaragarvar-video.Skulle kalla den första videon för ett mini montage, eller minitage som vissa kallar det.Varför skulle jag tro att jag skulle komma med i machinima? :S Citera
FreakyStyley Skrivet 26 Mars 2011 Rapport Skrivet 26 Mars 2011 http://www.youtube.com/user/FreakyStyley110?feature=mhum Ska snart börja lägga ut videos. Citera
lolkfezt Skrivet 28 Mars 2011 Rapport Skrivet 28 Mars 2011 (redigerat) Ska börja lägga ut spelvideos där jag testar mitt GTS 450 så att säga ;) Subscriba gärna! Redigerat 28 Mars 2011 av lolkfezt Citera
Skurken Skrivet 18 April 2011 Rapport Skrivet 18 April 2011 (redigerat) Jag och några polare. Tanken var att vi skulle göra hela Rambo - First Blood efter, men det blev aldrig av. EDIT: fixade filmen... Redigerat 18 April 2011 av dirtman Citera
swagzter Skrivet 18 April 2011 Rapport Skrivet 18 April 2011 Gjorde detta CS:S montage idag. :) Citera
Skurken Skrivet 18 April 2011 Rapport Skrivet 18 April 2011 Gjorde detta CS:S montage idag. :)Nice video. Inte överdrivet bra spelat, men grymma pistolskills. Citera
swagzter Skrivet 18 April 2011 Rapport Skrivet 18 April 2011 (redigerat) Nice video. Inte överdrivet bra spelat, men grymma pistolskills.Vill inte heller säga att jag är en överdrivet bra spelare! :) Men alla har sina ljusa stunder! Redigerat 18 April 2011 av a1exander Citera
Skurken Skrivet 19 April 2011 Rapport Skrivet 19 April 2011 Vill inte heller säga att jag är en överdrivet bra spelare! :) Men alla har sina ljusa stunder!Du skulle definitivt spöa skiten ur mig, om det är till någon tröst. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.