Gäst KawaiiNek0 Skrivet 5 April 2012 Rapport Dela Skrivet 5 April 2012 Jag har ju filmat allt så det är väll samma princip? Förlåt om de inte ligger ute på youtube bara.Igentligen ja, men tråden är till för youtube videos, det hade varit en annan grej om det hade varit "Posta era videos ni gjort här!". Men jag är inte OPn, så jag vet inte vad han tänkte när han skapade denna tråd... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 5 April 2012 Rapport Dela Skrivet 5 April 2012 Igentligen ja, men tråden är till för youtube videos, det hade varit en annan grej om det hade varit "Posta era videos ni gjort här!". Men jag är inte OPn, så jag vet inte vad han tänkte när han skapade denna tråd... :PMen lägg ner. Om hans videos ligger på ett annat ställe är det helt okej. Borde du väl förstå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.