↗ till inläggetInte alls, är ganska säker på att det finns capturecards för ~200:-.
Hm. Kanske får investera då :/
↗ till inläggetInte alls, är ganska säker på att det finns capturecards för ~200:-.
Hm. Kanske får investera då :/
↗ till inläggetInte en ända video :P
Ett Black Ops montage:
Och ett minitage:
Kommer snart med ett nytt montage :)!
↗ till inläggetDet där var inget montage.Ett Black Ops montage:
Och ett minitage:
Kommer snart med ett nytt montage :)!
↗ till inläggetNähä vad var det då? -.-Det där var inget montage.
↗ till inläggetNähä vad var det då? -.-
Det var en p12orsomtrordomärbeastläggeruppenvideodärdomquickscoparochtrordomgårmedimachinimanärmachinimabaragar
var-video.
Skulle kalla den första videon för ett mini montage, eller minitage som vissa kallar det.
Denna gjorde jag idag för man hadde fett tråkigt... Vet inte varför det vart så lågt ljud men. Sen faila man totalt på allt :P Speciellt när jag skulle exporta som avi så tänkte jag inte...
Men annars så...
Och en som man gjorde med två kompisar xD
Bara random shit alltså.
Postar min youtube channel!
http://www.youtube.com/user/95alexander95
DeadlyNu*ez är mitt gamertag på 360 om ni undrar varför det står i vissa av mina videos.
Här är även ett par personliga favoriter:
Allt filmat av mig och redigerat i Vegas och After Effects.
Redigerat i Vegas och After Effects.
Håller även på att ladda upp en Ken Block gymkhana video (GTA4).
Och denna film gjorde jag och ett par polare på skoj också. Tkr att den blev riktigt bra! :P
Den första var sjukt bra.
↗ till inläggetDåliga klipp editade i Movie Maker.Nähä vad var det då? -.-
Min kanal: http://www.youtube.com/user/wlktru
Har lagt upp några Super Meat Boy klipp typ "walkthrough"-aktiga
Bara för skojs skull (började igår)
Kika gärna in och klicka på "like"-button ;)
Sådär nu är jag Lynott's första sub :)
↗ till inläggetHeh, såg inte det innan jag langade iväg mitt mail till dig B)Sådär nu är jag Lynott's första sub :)
Någon som vet hur man gör för att få folk att kolla på ens videos utan att behöva samma forum eller dylikt? :<
↗ till inläggetTaggar. Videosvar.Heh, såg inte det innan jag langade iväg mitt mail till dig B)
Någon som vet hur man gör för att få folk att kolla på ens videos utan att behöva samma forum eller dylikt? :<
↗ till inläggetHeh, såg inte det innan jag langade iväg mitt mail till dig B)
Det som Homer skrev, och så kan du även skriva till folk som SwedishLad som gärna(och oftast) reklamerar dig lite bara du ber snällt :)
Vet att jag postat denna i någon annan tråd förut, men men. Denna är det enda "jag" (Inte min kanal) har uppe på youtube.
Jag tar inte åt mig äran för redigeringen då det var Adam Ljung (Nämns i credits) som stod för det, det är jag som spelar "Machmud" dock.
↗ till inläggetVarför skulle jag tro att jag skulle komma med i machinima? :SDet var en p12orsomtrordomärbeastläggeruppenvideodärdomquickscoparochtrordomgårmedimachinimanärmachinimabaragar
var-video.
Skulle kalla den första videon för ett mini montage, eller minitage som vissa kallar det.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in