Hoppa till innehåll

Mobbad


Rekommendera inlägg

  • Svar 31
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Prata med lärare och skit i de taskiga och var med de snälla. Om du fortfarande inte mår bra tveka inte att BYTA SKOLA.

Det här är ju inte så jätte allvarligt så byta skola är kanske att överdriva och man kan inte bara fly utan att försöka att lösa saken
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

När du säger "gäng", menar du då att ni är sådana som tror att ni är "bäst" "coolast" och sånt fast man bara är en liten feg jävel som skriker efter mamma när man petar på dem? Men såna personer ska man inte vara med utan undvika.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När du säger "gäng", menar du då att ni är sådana som tror att ni är "bäst" "coolast" och sånt fast man bara är en liten feg jävel som skriker efter mamma när man petar på dem? Men såna personer ska man inte vara med utan undvika.

 

gäng subst. ~et = oorganiserad grupp med social samhörighet och vissa allmänna aktiviteter, vanl. bestående av ungdomar
- norstedts

 

Förmodar att han bara menar en grupp kompisar.

Redigerat av Juicelol
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nästa gång han säger något så tar du honom i tröjan och kollar honom in i ögonen och säger: "Från och med nu får du passa dig jävligt noga". Sånt här måste man lösa själv. Du står ensam, så det är bara att ladda fullt och se hur det går. Det funkade för mig 2 av 3 gånger, så chansen ligger väl på 66%.

 

Först kan du ju hota lärarna till att hjälpa dig, men tvivlar på att det hjälper.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu ska jag vara seriös. Här hos mig skulle aldrig någon mobbad fråga mobbarn(a) vad deras problem är eller fighta emot. Oftast brukar mobbarna vara svaga men problemet är att de är i en gäng.

Om de är en person som är ensam och mobbar är dom starkare, de hjälper inte att göra något motstånd, och mobbaren skulle aldrig heller våga. Förutom om du är starkare än dem tillsammans.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mobbare tror att dem är coola när de är i gäng, men det dem är är bara några jävla fegisar som inte vågar själv. Mobbare SKA tame fan få så jävla mycket spö tills dem blöder arslet av sig, och ja, jag är seriös.

Redigerat av JePPe9
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...