Red_fox2 Skrivet 15 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2011 Tjenixen, vilken tangent äre man ska trycka ner när man startar burken för att komma in så man kan ändra boot ordning. Testade asus medföljande överklockningsprogram, men ngt gick snett och nu försöker den starta med fel hårddisk som prio ett, blivit lite irriterande nu efter 3 veckor då jag måste trycka f8 för att välja manuellt, och inte orkat börja testa mig fram vilken tangent man ska använda istället då min dator har en tendens att hänga upp sig precis vid uppstart om man trycker för mycket på tangentbordet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 15 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2011 Håll in F8 när du startar, det brukar finnas en flik i bios som heter Boot där du kan välja hårddisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 15 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2011 F2, Delete, F8 är några vanliga knappar för att komma in i BIOS, borde stå när du startar datorn. Sen väljer du som sagt bara boot-fliken och ändrar rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.