Hoppa till innehåll

Mario Kart Wii Friendcode Behöver Någon


Pet0203
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej!

 

 

 

Jag behöver en vän (på mario kart wii) som är inne mycket.....Jag har vänner i mario kart wii men dem accepterar inte förfrågan.Ja min kod är: 2880-6756-0353.

 

 

 

 

 

 

så pls add me......

 

 

och sen kan vi spela någon dag!

 

 

OBS! nu är jag inne varje dag på fuska.se!Bara de att jag ska skicka förfrågan till er för jag vet inte hur man accepterar förfrågan!.....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
  • 2 månader senare...
  • 1 månad senare...
  • 4 veckor senare...

Hej whas här igen jag råkade ta bort dig pet men ska adda dig igen inom kort ska även adda:

 

shandera, MExSTHLM

 

 

FC: 3610-6246-4652

 

Pet du acepterar förfrågan genom att båda addar varandras FC. addar båda varandras FC blir vän förfrågan aotumatiskt acepterad så enkelt är det

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

Hej!

Jag behöver en vän (på mario kart wii) som är inne mycket.....Jag har vänner i mario kart wii men dem accepterar inte förfrågan.Ja min kod är: 2880-6756-0353.

så pls add me......

och sen kan vi spela någon dag!

OBS! nu är jag inne varje dag på fuska.se!Bara de att jag ska skicka förfrågan till er för jag vet inte hur man accepterar förfrågan!....

 

Hej, du kan adda mig som vän. Jag har knappt några vänner men min code är :1978-1346-2007

PS. har addat dig så du behöver bara adda mig så blir vi vänner och alla andra adda mig skicka meddelande till mig om din code så jag vet att n addat mig:D

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...