SNUFFINATOR Skrivet 19 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2011 Just börjat ta mig in i parkour igen. Höll på med det när jag var mindre men sen fick jag dator och allting ändrades, men nu är jag tillbaka med det. Någon annan som håller på med det? Har själv lite svårt då jag bor på landet och det inte finns så många ställen att hålla på, men har man tålamod så går det nog :3 Tänkte att man kunde diskutera och tipsa andra :))))) Håller själv just på att träna volter, klarar framåt hyfsat men är rädd för att göra bakåtvolt så min kropp vägrar att böja sig bakåt :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Breathless Skrivet 19 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2011 Vad skojigt. Själv är man för lat för att börja med parkour =) och på hurdana ställen 'tränar' du om du bor på landet ? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 19 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2011 Jag höll på med parkour för ett tag sedan, var riktigt kul. Var dock inte så bra. Tror jag ska börja lattja parkour igen. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 19 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2011 Skit i volter.... Du borde träna mera på hoppen och det, iallafall nu i början. Själv har jag svårt för Monkey så jag kör Lazy hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 19 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2011 Kan basics, eftersom att jag höll på när jag vart liten. Och märkte att även efter många år utan träning kan jag fortfarande de flesta vaults. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 19 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2011 Tränade när jag vart lite mindre, kan de flesta vaultsen fortfarande. Men en sak som jag aldrig kunnat är rullningen, även om jag har tränat och tränat så är kullerbyttor/rullningar inte min grej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 19 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2011 Tränade när jag vart lite mindre, kan de flesta vaultsen fortfarande. Men en sak som jag aldrig kunnat är rullningen, även om jag har tränat och tränat så är kullerbyttor/rullningar inte min grej.Det är ju skitlätt imo. Håller på lite på sommaren. Tycker det är kul att hoppa från höjder osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fiddle Skrivet 20 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2011 Jag är alldeles för tjock för att hålla på med sånt, jag springer 800meter på 6minuter och kan bara hoppa 1.53m i längd :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 3 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2011 Konstigt nog så har jag orkat såhär långt, håller på fullt ännu :D ååjaaa, bump btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.