Poesi Skrivet 15 Juli 2011 Rapport Skrivet 15 Juli 2011 Sparkar igång tråden igen. jag har vandrat och strövat, följt mina fotsteg har jag mot glittrande sand i diamantöknarna hennes överallt runt omkring mig ljöd en röst detta land skapades till dig och mig borde vara ganska lätt.
Poesi Skrivet 18 Juli 2011 Rapport Skrivet 18 Juli 2011 Ledsen för sent svar, har inte varit hemma. This Land Is Your Land är rätt, däremot är det Woody Guthrie som skrivit den... men det är NoFunAtAlls tur ändå.
Hoonigan Skrivet 20 Juli 2011 Rapport Skrivet 20 Juli 2011 Ledsen för sent svar, har inte varit hemma. This Land Is Your Land är rätt, däremot är det Woody Guthrie som skrivit den... men det är NoFunAtAlls tur ändå. Å fan det visste jag inte. sökte på spotify och då hittade jag bara med han :P När det snöar.En kall och grå Chicago morgonEn stackars litet barn är fött.
Poesi Skrivet 21 Juli 2011 Rapport Skrivet 21 Juli 2011 så hämta in u-båten vi ska åka runt jorden är det någon som vet om vi ser ut över dagen i ännu en dröm?
Poesi Skrivet 24 Juli 2011 Rapport Skrivet 24 Juli 2011 Låten är från en skiva som är utgiven 2010. De som känner min musiksmak skulle nog bli förvånade över att jag gillar den.
Hoonigan Skrivet 7 Januari 2012 Rapport Skrivet 7 Januari 2012 Livar upp denna tråd igen. Stora mig att prata om det. Jag kan stå för att bevisa. om vi kan komma runt det jag vet att det är sant.
Proccito Skrivet 10 Januari 2012 Rapport Skrivet 10 Januari 2012 (redigerat) Du kommer över oanmälda Klädd som du är något annat Var du är vad du bär Det är sorgligt, förstår du, du gör mig Redigerat 10 Januari 2012 av Proccito
Rekommendera inlägg