Muggebigge Skrivet 23 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2011 (redigerat) Hej! Jag älskar alla Lego spel förutom Lego Harry Potter. Jag kommer att skaffa Lego Star Wars 3 men kommer du? Skriv inte att det är en dålig tråd för om du ska skriva, skriv om du ska skaffa det. Redigerat 23 Mars 2011 av luigi99 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 11 April 2011 Rapport Dela Skrivet 11 April 2011 Ska väl kanske skaffa det någon gång men har börjat tröttna på Lego-spelen nu. Och Lego Harry Potter pwnar ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Qruzie Skrivet 15 April 2011 Rapport Dela Skrivet 15 April 2011 Hej! Jag älskar alla Lego spel förutom Lego Harry Potter. Jag kommer att skaffa Lego Star Wars 3 men kommer du?Skriv inte att det är en dålig tråd för om du ska skriva, skriv om du ska skaffa det. Jag kommer nog inte köpa det. Skriv inte att det är en dålig tråd för om du ska skriva, skriv om du ska skaffa det.Om någon skriver att tråden är dålig så kan du väll anmäla det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
llonet Skrivet 28 April 2011 Rapport Dela Skrivet 28 April 2011 jag har redan skaffat det XD det är juh skit kul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lagerrothen Skrivet 20 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2011 Jag är inte särskilt intresserad av Lego Star Wars, men jag har sett några videor om Lego Star Wars 3 och det ser ganska kul ut faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.