Chilla Skrivet 24 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2011 (redigerat) När man ska ladda ner en låt/film och man kan välja mellan att ladda ner den med 192 kbps eller 321 kbps, vilket bör man välja? Vad är det för skillnad mellan 192 kbps och 321 kbps? Tänkte ladda ner en låt och det finns två versioner av den, en med 192 kbps och storlek 5,1 MB, den andra versionen har 321 kpbs och storlek 8,94 MB. Vilken ska man ta?! Vad är skillnaden!? Förutom storlek på filen. Redigerat 24 Mars 2011 av Chilla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 24 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2011 Ljudet är skillnaden. Den som har 321kpbs har mycket bättre ljudkvalité än förstnämnda och har därför större filstorlek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 24 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2011 Ljudet är skillnaden. Den som har 321kpbs har mycket bättre ljudkvalité än förstnämnda och har därför större filstorlek.That's it? Grejen är att jag inte hör skillnaden. Ingen märkvärdig skillnad i mina öron. :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 24 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2011 That's it? Grejen är att jag inte hör skillnaden. Ingen märkvärdig skillnad i mina öron. :huh:Nej är inte så jättestor skillnad direkt, dessutom så påverkar ljudkortet och dina högtalare/hörlurar det mesta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 24 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2011 Nej är inte så jättestor skillnad direkt, dessutom så påverkar ljudkortet och dina högtalare/hörlurar det mesta.Ah ok. Tack så mycket! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 24 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2011 Skulle säga att allt över 128 kpbs behöver man inte bry sig om egentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.