hennypenny Skrivet 26 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2011 (redigerat) Jag undrar en sak. Jag har haft mitt nintendoDogs väldigt länge och vet det mesta. Men kan man få valpar? Och om man kan, hur gör man? Redigerat 26 Mars 2011 av hennypenny Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 26 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2011 Nej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hennypenny Skrivet 26 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2011 synd :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hennypenny Skrivet 27 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2011 Tydligen så kan man visst det!! Det här hittade jag på en annan fusk sida: VALPAR : ja man kan faktiskt få valpar på spelet MEN det är 1 chans på 10 att du får det men hundarna kan i allafall para sig för er som tycker det är kul -.-...för att du ska få valpar ska du ha två lika raser i olika kön och dom ska vara tillsammans jätte mycket det innebär att du inte ska gå ut med dom så ofta eller tävla med dom det kan ta lång tid så ha tålamod Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 28 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2011 Men är du säker på att det funkar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hennypenny Skrivet 2 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2011 (redigerat) nej jag håller på att försöka :P hittade även en engelsk sida med ett bättre fusk. Klicka här!! Redigerat 2 April 2011 av hennypenny Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 2 April 2011 Rapport Dela Skrivet 2 April 2011 Man kan inte få valpar. Se GameFAQs. http://www.gamefaqs.com/ds/926847-nintendo...swers?qid=74877 http://www.gamefaqs.com/ds/928837-nintendo...nswers?qid=4767 Litar mer på GameFAQs än en liten fansida. Anledningen är att alla hundar i spelet alltid är valpar. Valpar kan inte få egna valpar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hennypenny Skrivet 3 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2011 (redigerat) Ja men det finns videor som visar att man kan få valpar!! Klicka här!! så tro vad du vill men jag tror på att man kan få valpar! Redigerat 3 April 2011 av hennypenny Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Qruzie Skrivet 5 April 2011 Rapport Dela Skrivet 5 April 2011 Ja men det finns videor som visar att man kan få valpar!! Klicka här!!så tro vad du vill men jag tror på att man kan få valpar!det skulle vara bra om du skrev villken video det var! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg