ImCasualGamer Skrivet 28 Mars 2011 Rapport Skrivet 28 Mars 2011 Har funderat på att skaffa spotify premium, bara för att kunna ha det i min ipod touch, men jag vet inte riktigt om det skulle leva upp till mina förväntningar, så jag tänkte fråga offline läget. Jag har hört att man ska kunna "synka" låtarna man har så att man senare kan lyssna på dem i offline läge, stämmer det då att jag senare kan gå ut i skogen och sedan lyssna på mina offline synkade låtar då när jag inte längre är uppkopplad? Citera
GamesDean Skrivet 28 Mars 2011 Rapport Skrivet 28 Mars 2011 Jag har hört att man ska kunna "synka" låtarna man har så att man senare kan lyssna på dem i offline läge, stämmer det då att jag senare kan gå ut i skogen och sedan lyssna på mina offline synkade låtar då när jag inte längre är uppkopplad?Stämmer bra det. Citera
MrFr3drik Skrivet 29 Mars 2011 Rapport Skrivet 29 Mars 2011 Offline läget funkar ganska bra men det tar tid och mycket plats på iPoden att föra över. Annars funkar det klockrent. Vet dock inte om det är så värt att skaffa premium endast för att kunna lyssna på iPod. Lyssnar du mycket så är det ju klart värt. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.