Laserturken Skrivet 2 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2011 Antar att du redan har testat med en annan skärm?Nej... det tänkte jag inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 3 April 2011 Rapport Dela Skrivet 3 April 2011 Testa ta ett screenshot och skicka till en kompis eller ladda upp här för att utesluta att det är fel på grafikkortet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 4 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2011 (redigerat) Tar jag ett screenshot så kommer ni se det helt normalt. Redigerat 4 April 2011 av Laserturken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 4 April 2011 Rapport Dela Skrivet 4 April 2011 Tar jag ett screenshot så kommer ni se det helt normalt.Om vi ser att det ser normalt ut så är det fel på din skärm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 5 April 2011 Rapport Dela Skrivet 5 April 2011 Tar jag ett screenshot så kommer ni se det helt normalt.Och med det kan du ändå inte dra några slutsatser? Fel på skärmen för fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 8 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2011 För dyr.Och håller med Ryssfemma.Sladden kanske är lite lös? tryck lite extra först.Är det inte sladden det är fel på, så är det möjligt vis om du har någon typ av drivrutin som lurar. Annars ser det kört ut. Skall du köpa ny så rekommenderar jag dessa: 21.5" : http://www.inet.se/artikel/2203071/benq-tf...-5-g2222hdl-led 24": http://www.inet.se/artikel/2203072/benq-tft-24-g2420hdbe (Om du känner för en LED skärm, finns det en sådan version också, dock ~400 kr dyrare.)Vilken rekommenderar du? Helst en som klarar sig länge och är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.