5FJSKFJSKGJES Skrivet 30 Mars 2011 Rapport Skrivet 30 Mars 2011 Det är någon kontakt som spammar mig (antagligen en bot) men den går inte att ta bort. Om man söker på honom i MSN så ser man denne. Man ser kontakten som inloggad. Skriver en massa länkar, som jag bara stör mig på en massa virus. När jag försöker ta bort denne så har jag inte ens kontakten, och kan därför inte blockera eller ta bort skiten alls. Hur gör jag för att få bort denna kontakt? Citera
lonnblads Skrivet 30 Mars 2011 Rapport Skrivet 30 Mars 2011 Det är någon kontakt som spammar mig (antagligen en bot) men den går inte att ta bort. Om man söker på honom i MSN så ser man denne. Man ser kontakten som inloggad. Skriver en massa länkar, som jag bara stör mig på en massa virus. När jag försöker ta bort denne så har jag inte ens kontakten, och kan därför inte blockera eller ta bort skiten alls. Hur gör jag för att få bort denna kontakt? Bli vän med boten och sedan blockera personen. Det borde funka. Citera
5FJSKFJSKGJES Skrivet 4 April 2011 Författare Rapport Skrivet 4 April 2011 Det var bara att blockera gruppen som man hamnade i, så nu stör den inte mig längre. Men jag har han fortfarande på listan, men som sagt inga problem än iaf :). Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.