Hoppa till innehåll

Players Zone!


MilleFh
 Dela

Rekommendera inlägg



Info

Det här är Player´s Zone. Vi är en klan som fokuserar på PS3 spel, mestadels FPS-spel. Här anordnar vi olika evenegemang och tävlingar i spel tillenbart PS3. Våran hemsida är just nu under upppbyggnad men och vi två jobbar med den så fort vi får tid. Precis nyss har vårt nya forum öppnat upp, som Ordförande Milliam Ordnat till sidan. Den header bild ni ser här på hemsidan med Player´s Zone på är en temporär Header, det kommer komma en officiell senare framöver.

Grundare: Milliam Flygh och John Dahlberg

Maila oss på denna adress: [email protected]


Tävlingar och event!


Senare kommer vi att ha tävlingar och turneringar, där steam spel kommer att vara priset till vinnaren/vinnarna!

Evenegemang 16 april
Den 16 april kommer vi hålla i ett event det kommer spelas Call of duty balck ops i speltyperna "team deathmatch, fre for all och capture the flag" Det kommer vara spänning, glädje och frustration. Det här får ni inte missa, den sextonde kommer vara den dagen vårt första event slår in var med och slåss om äran i att vara bäst i detta event.
PS:Resultaten kommer läggas upp här på hemsidan vi dokumenterar eran ratio, kills och deaths dom tre bästa spelarnas namn kommer stå här i evnt och på Bloggen.
för att delta var vänlig och kommentera här nedanför skriv ditt namn och även ditt PSN-namn tack.

Hälsningar PZ teamet!

www.PlayersZone.n.nu
Redigerat av MilleFh
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej! Jag tänker starta en Ps3 klan där vi spelar allt möjligt som finns till Ps3.

 

* Krävs för att vara med:

 

- Äga ett Ps3 och en mick

- Inte under 12

Vad ska klanen heta?

 

Annars, ska man göra ett nytt acc med klan namnet, eller ska man ha det som klan tag?

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är absolut inte nödvändigt att göra ny acc!

Klanen har ännu inget namn utan när vi är tillräckligt många får vi väll skapa ett namn.

 

Är ni alla tre intresserade? Isådana fall är vi 4 pers! :D

Försöker på 100% på MW2 så jag kan känna mig stolt. Det ända som är kvar är Special Ops. Någon som är sugen att hjälpa mig?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är absolut inte nödvändigt att göra ny acc!

Klanen har ännu inget namn utan när vi är tillräckligt många får vi väll skapa ett namn.

 

Är ni alla tre intresserade? Isådana fall är vi 4 pers! :D

Försöker på 100% på MW2 så jag kan känna mig stolt. Det ända som är kvar är Special Ops. Någon som är sugen att hjälpa mig?

Jag är med men jag kan fråga mina kompisar ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...