Karata Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 ja gillar han bäst :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blade_alle Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Ta mudkip som första Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 aaaaa håller med ta Mudkip som första :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gokusanen Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 jag valde mudkip tränade han till nivå 11 och använde han hela tiden och i 8:e gymmet var han på 57. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blade_alle Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 jag träna han till 61 och tog hela ligan med bara den :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 jag tog torchic och hade han på 60 nåt och nu e blaziken på lv 100 så so chimecho :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 Alla dom,alltså Mudkip(min första,jag bara blundade och trycke på A),Torchick och Treecko,är lika bra.Alla har sina egna svagheter och styrkor.Jag har bytt till mig så att jag har alla,så ligan är inte svår.I vilket fall så är ett tips att INTE köra Master Ball på Groudon/Kyorgre eller Rayquaza.Man ska ha den på den ständigt smitande Latios/Latias.Hoppas ingen tar illa upp om mitt tycke. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 nej... men den starkaste av alla nybörjarna borde vara denna ordning: 1. Mudkip, Marshtomp, Swampert 2. Torchic, Combusken, Blaziken 3. Treecko, Grovyle, Sceptile det kan vara att Swampert och Blaziken e lika bra... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lamanicha Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 nej... men den starkaste av alla nybörjarna borde vara denna ordning: 1. Mudkip, Marshtomp, Swampert 2. Torchic, Combusken, Blaziken 3. Treecko, Grovyle, Sceptile det kan vara att Swampert och Blaziken e lika bra... VARNINGMinilena är på VÄLDIGT dåligt humör efter att ha läst ett meddelande. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 asså alla är lika bra att ha, alla e bra på olika sätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg