Gäst Qruzie Skrivet 2 April 2011 Rapport Dela Skrivet 2 April 2011 Hur kan man koppla wii med internet? skriv en beskrivning eller tipsa mig om en sajt . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 3 April 2011 Rapport Dela Skrivet 3 April 2011 Det rekommenderade sättet är att du använder en trådlös router som du kopplar till nätverket som datorerna får internet från. Nästan alla sorters trådlösa routrar fungerar! Om du inte kan skaffa en sådan kan du försöka skaffa en Nintendo Wi-Fi USB Connector (den är ganska dålig, jag rekommenderar inte den, särskilt inte om du har Windows Vista eller 7) eller en kabel från Ethernet till USB som du kopplar in i din Wii (snabb och pålitlig, men fungerar endast med Wii). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Qruzie Skrivet 5 April 2011 Rapport Dela Skrivet 5 April 2011 Det rekommenderade sättet är att du använder en trådlös router som du kopplar till nätverket som datorerna får internet från. Nästan alla sorters trådlösa routrar fungerar! Om du inte kan skaffa en sådan kan du försöka skaffa en Nintendo Wi-Fi USB Connector (den är ganska dålig, jag rekommenderar inte den, särskilt inte om du har Windows Vista eller 7) eller en kabel från Ethernet till USB som du kopplar in i din Wii (snabb och pålitlig, men fungerar endast med Wii).ok men allt det vet jag redan om men tack endå. p.s. Jag håller med Nintendo Wi-Fi USB Connector är inte så bra för att det är svårt att hitta det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 7 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2011 Jag anslöt till min trådlösa router ps: Wtf behövde inte skriva in vad lösen ordet på routern var. ;3 stört Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 8 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2011 Jag anslöt till min trådlösa router ps: Wtf behövde inte skriva in vad lösen ordet på routern var. ;3 störtKan vara för att inte routern hade lösenord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.