gamelover2 Skrivet 2 April 2011 Rapport Skrivet 2 April 2011 (redigerat) Hej! Jag har lite små problem. 1, min jailbreakade iPhone 4 med 4.3.1 vill inte hitta operatören 2, iTunes vill återställa till säkerhets kopian, vad ska jag göra? Jag vill ha kvar alla kontakter!!! 3, Stryk den första xD 4, vad ska jag se upp med? Tack! :D Oj just ja, alla mina appar e borta! Skulle jag jailbreak det som fanns i mobilen redan? var kan man få tag på det?? Asså, man har ju redan firmware i mobilen, e det den jag HAR som ska jailbreakas? Hur? Sorry om det blev rörigt... Redigerat 2 April 2011 av gamelover2 Citera
Bart1 Skrivet 20 April 2011 Rapport Skrivet 20 April 2011 (redigerat) 2. itunes vill återställa till säkerhetskopian, om inget har hänt med din iphone så kan du bara trycka avbryt/ignorera det kontakterna sparade du väl på simkortet? eller? 4. beror på vilket sammanhang :P till det där sista... ladda ner dem igen från appstore/Installous? det absolut sista: det fattar jag inte, om du har jailbreakak den och vill ladda ner gratis apps lägg till denna källa/souce (hur man gör:Cydia->Manage/sköta->Sources/källor->edit/ändra->Add/lägg till och så skriver du in denna:http://cydia.hackulo.us sedan installerar du Installous4 hoppas att jag kunde hjälpa till :) Redigerat 20 April 2011 av Bart1 Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.