Hoppa till innehåll

Killzone 3 Eller Ac Brotherhood


Turbosteps
 Dela

Rekommendera inlägg

Tja ska snart ska skaffa nytt spel men jag vet vet inte riktigt vilken.

 

Killzone 3

 

Eller

 

Assassins Creed Brotherhood.

 

Jag har ganska många FPS spel. Exempel Cod Mw2 BF Bad Company 2 Och Killzone 2. Jag tänkte att jag kanske skulle

 

köpa nån annan genre denna gången och jag ville helst ha brotherhood men jag är inte säker eftersom killzone 3 ser så

 

himla fint ut + att det är en ps3 exklusiv. Så lite hjälp skulle behövas :)

Redigerat av Turbosteps
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har både Assassin´s creed 2 och Assassin´s creed brotherhood. Och kan loav dig att du kommer älska storyn i brotherhood det är verkligen ett riktigt fantastiskt spel. Här får du fz recensionen:

http://www.fz.se/artiklar/spel/20101116/as...herhood/?page=1

Mycket bra spel jag kan säga det att jag ger samma betyg som fz till och med bättre om det hade gott hehe

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Jag har bara Brotherhood men jag har lånat 2:an av min syssling och klarat båda och jag älskar dom spelen, men jag e ju inte så mycket för FPS spel heller så jag gillar ju mer typ Assassins Creed och GTA mm.

Så jag skulle rekommendera Ac:brotherhood :)

Plus att man kan köra onlie på det och att det finns en massa roliga trophys att ta :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...