puma12 Skrivet 21 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 ok. det är för att den öpnas efter 2 minuter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 jo, de märkte ja när ja läste klart (nu har ja fångat regice) men brukar du gö på nått specielt sätt när du fångar dom eller vilken pokeball använder du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
puma12 Skrivet 21 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Jag brukar inte gjöra på nått specielt sett. Jag brukar anvenda Timmer ball och Ultra ball! :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 aha, var finns timmer ball? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
puma12 Skrivet 21 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Kommer inte i håg. :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 nähä, synd :( men jag får väll testa utan :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
puma12 Skrivet 21 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Försöker fånga Regice nu, Så j*vla svårt!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 han tycker ja va lättast, men man behöver ju lite tur när man ska fånga dom :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
puma12 Skrivet 22 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 Ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
puma12 Skrivet 22 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 NU HAR JAG ALLA!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sw-Johan Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 Det har jag gjort men det står inte det jag vill ha svar på!!! man ska gå till strömmen vid paciklog staden eller vad den nu heter. sen så ska man åka i rätt strömmar och så kommer man fram till ett dive ställe och så dyker man ner och simmar fram till en öppning eller rättare sakt blind skrift och där dyker man upp och så måste man ha relichant först och walord sist men innan det så ska man göra dig framför en vägg ni vet att relichant en forntida pokemon va? äh strunt i det men då ska man trycka på väggen längst fram och då öppnas massor av dörrar en vid öknen en vidvattnet vid deford staden och envid väder huset och där kan man fånga dom!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 Pokeboll är jättebra på legendariska pokemon, min syster fångade Rayquaza med en. Karata: Man behöver inte skada kraft på legendariska, det verkar som det går utav slumpen ändå..... jo, de verkar så, ja fånga regics med pokeball :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg