NeedforSpeed Skrivet 10 April 2011 Rapport Dela Skrivet 10 April 2011 Tjena har tänkt att börja spela BF2 Sandbox igen men när jag ska starta spelet så blir skärmen helt svart och detta meddelande kommer upp: Shaders/staticMesh.Fx not fount!!!_DO_check your working directory_AND_ sync your shaders folder before calling upon your local rendering programmer/GP (really!) Har testat att köra som adminstratör men resultat är densamma.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BF2Soldier Skrivet 11 April 2011 Rapport Dela Skrivet 11 April 2011 (redigerat) Hur startar du sandbox? ladda ner denna och testa om det funkar annars ominstallera det. Redigerat 11 April 2011 av BF2Soldier Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeedforSpeed Skrivet 11 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2011 Hur startar du sandbox? ladda ner denna och testa om det funkar annars ominstallera det. Jag startar de genom att dubbelklicka på ikonen antar jag :P Om det är de du syftar på... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BF2Soldier Skrivet 15 April 2011 Rapport Dela Skrivet 15 April 2011 Jag startar de genom att dubbelklicka på ikonen antar jag :P Om det är de du syftar på...jo det var så jag menade :) men funkade länken? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 24 April 2011 Rapport Dela Skrivet 24 April 2011 Den hittar inte filen! Läs om du kan engelska. "Shaders/staticMesh.Fx not found" Shaders-fil borta! Hur lyckas man? Har du raderat det med flit eller vafan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BF2Soldier Skrivet 14 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2011 (redigerat) Om han skulle ha raderat den med flit skulle han inte skrivit upp att han hade något problem med spelet.. läs noga och fatta innan du "försöker hjälpa till". Redigerat 14 Maj 2011 av BF2Soldier Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg