burnedBanana Skrivet 11 April 2011 Rapport Dela Skrivet 11 April 2011 (redigerat) HJÄLP!! när jag loggar in på runescape står det ''error connecting to server'' någon som vet vad det beror på eller någon som har samma problem?? Redigerat 11 April 2011 av burnedBanana Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 11 April 2011 Rapport Dela Skrivet 11 April 2011 Alla har samma problem. Vet inte vad som händer, men det är "0 people online". Verkar som att bara startsidan funkar. Har haft problem hela dagen bland annat med Clan Chat och Friends chat-servrarna. Verkar som att alla servers har sakta men säkert börjat krångla och tillslut stängts ner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burnedBanana Skrivet 11 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2011 ok bra att veta att jag inte är den enda när jag kollade på ditt mål tråden stod det att jag hade 1/99 på alla mina stats bar. blec orolig och tänkte om jag blivit resetad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 12 April 2011 Rapport Dela Skrivet 12 April 2011 Dem skrev på facebook att det var ett fel på deras server. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg