blade_alle Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Hur många Zelda spel finns till Nintendo 64? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Det är ju Ocariana of time, och Majornas Mask.. Sen finns ju det där Master Quest eller vad det heter men det är ju samma bara svårare :P Det är dom jag känner till iaf.. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 det är de enda som finns, ja...jag tycker att de borde gjort ett till innan de gjorde WW, asså ett tilll till N64 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 eller gjort det till N64? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Det är ju Ocariana of time, och Majornas Mask.. Sen finns ju det där Master Quest eller vad det heter men det är ju samma bara svårare :P Det är dom jag känner till iaf.. :) Master Quest är inte till N64, det är till GC. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 eller gjort det till N64? :) DET VAR JU DET JAG SKREV OCH MENADE.. CAPS LOCK AKTIVERAT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 vet inte riktigt :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 det är bara de 3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hitman Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 de är zelda the ocarinaof time zelda marjonas mask+ på game cube fins det zelda master guest zelda the four fwords voch zelda the wind waker ochzelda the windwaker2 :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 På nintendo 64 finns Ocarina of time, Majoras mask... samt Octarina of time Master Quest... men master quest till nintendo 64 släpptes inte i sverige... dock finns Master quest tillsammans med octarina of time med på bonusdisken som man fick (får?) med till The Wind Waker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 det är de enda som finns, ja...jag tycker att de borde gjort ett till innan de gjorde WW, asså ett tilll till N64 tycker du, jag tycker 2 spel e perfekt (om inte för mycket) det finns för många zelda spel, dem borde satsa på få men RIKTIGT BRA kvalitet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 de är zelda the ocarinaof time zelda marjonas mask+ på game cube fins det zelda master guest zelda the four fwords voch zelda the wind waker ochzelda the windwaker2 :unsure: jo, men alla de är ju inte till n64 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg