Zendre Skrivet 18 April 2011 Författare Rapport Skrivet 18 April 2011 (redigerat) ska beställa det snart skickar bilder när jag är klar [稀饭] Redigerat 18 April 2011 av Thegamero Citera
JePPe9 Skrivet 19 April 2011 Rapport Skrivet 19 April 2011 vet bara inte vad jag ska söka på, jo jag har hittat detta för att göra ett hål med plexiglas men är det bra, som du vet har jag xbox slim, cutter tool , plexiglass "x-ray"Rekommenderar att du köper dessa produkter faktiskt! Citera
Zendre Skrivet 19 April 2011 Författare Rapport Skrivet 19 April 2011 Ska köpa min kusins xbox arcade (rrod) och ska fixa det sen ska jag köpa blu air flow och blue fan och kanske ett sånt där plexiglas vi får se...Kommer inte att modda mitt slim är rädd om jag förstör något i den;) Citera
JePPe9 Skrivet 20 April 2011 Rapport Skrivet 20 April 2011 Du, har det Xboxet nyaste dashboardet? Om inte så kan du JTAGa och få jävligt kul med det ;) Citera
Zendre Skrivet 23 April 2011 Författare Rapport Skrivet 23 April 2011 mm tänkte samma sak , men ska precis köpa en dator+wow battle chest+antivirus:D Citera
Zendre Skrivet 14 Maj 2011 Författare Rapport Skrivet 14 Maj 2011 Behöver veta hur man "strippar" ner xbox 360 modekortet och göra den mindre , ta bort alla fläktar och sätta dit vatten kylning, Bra idé? Citera
JePPe9 Skrivet 14 Maj 2011 Rapport Skrivet 14 Maj 2011 Hmm... För att göra ett moderkort mindre krävs det nog MYCKET erfarenhet! Så jag rekommenderar att du absolut inte gör det för ditt eget bästa! Men vattenkylning.... Det skulle du däremot kunna prova på! Tror nog jag också ska pröva på det.... Citera
CeZ Skrivet 14 Maj 2011 Rapport Skrivet 14 Maj 2011 Man kan inte göra ett moderkort mindre, han menade bara att strippa ner xboxet till moderkortet. Enligt mig är det slöseri med vattenkylning. Om ljudnivån stör dig borde du väl bara kunna skaffa tystare fläktar i så fall? Citera
Zendre Skrivet 15 Maj 2011 Författare Rapport Skrivet 15 Maj 2011 Det är inte ljudnivån det är bara det att där xbox:en står är det rätt så trångt så den stängs av lite då och då av överhettning. Citera
JePPe9 Skrivet 15 Maj 2011 Rapport Skrivet 15 Maj 2011 Collez@ Man kan det bara några milimeter. Och för att kunna göra det materialet mindre måste man ha diamantsågar. Thegamero@ En sådan här hjälper mycket! http://www.spelbutiken.se/catalog/product/...ogic3--for-x360 Citera
Zendre Skrivet 15 Maj 2011 Författare Rapport Skrivet 15 Maj 2011 Collez@ Man kan det bara några milimeter. Och för att kunna göra det materialet mindre måste man ha diamantsågar. Thegamero@ En sådan här hjälper mycket! http://www.spelbutiken.se/catalog/product/...ogic3--for-x360Ska köpa den och Razer xbox kontroll Citera
Dawgz Skrivet 18 Maj 2011 Rapport Skrivet 18 Maj 2011 Om du inte vet hur så kan ett bra tips vara att inte göra det alls ;p Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.