Gäst Golden Star Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 e det roligt att spela så på sims? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Hearts Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 Vilket av dom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evenstar Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 e det roligt att spela så på sims? :blink: Jag tycker att det är roligt att spela på the sims.Fast det tråkiga är att det finns inte så många föremål... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Hearts Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Vilket The sims? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 jag menar såklart den första!om jag skulle mena den andra då skulle jag skriva bostin out! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Det heter väll Bustin out? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Det heter väll Bustin out? nej... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bullaregott Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 man-mot-man på the sims e jätte trååkigt! dålig grafik också! :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 man-mot-man på the sims e jätte trååkigt! dålig grafik också! :blink: hur kan det va sämre grafik då än när man spelar på det andra sättet när man bara styr ett människas liv? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg