Terawetzy Skrivet 17 April 2011 Rapport Skrivet 17 April 2011 (redigerat) Hej allihopa! I julklapp denna vintern fick jag spelet 'Harry Potter och Dödsrelikerna del 1'. I början spelade jag utan problem enda fram till den första Horrokruxen. Eftersom jag inte fattade ngt alls där la jag av men nu hyrde jag filmen 'HP och Dödsrelikerna...' och kom då på spelet igen. När jag sätter på spelet är jag på stället där med MedaljongOrmHorrokruxen och jag vet inte hur jag ska ta mig vidare, (för tillfället springer jag mest bara runt i cirklar runt alla ormarna). I filmen (och boken) slår ju Ron sönder Horrokruxen med svärdet, men jag hittar inte svärdet... (kommer inte ihåg om jag dragit upp det ur dammen eller inte då det var väldigt länge sedan jag spelade senast....) och Ron? Han ligger ju bara där på marken och gör ingenting. Jag har verkligen fastnat här, så jag vore GRYMT TACKSAM för svar på hur man tar sig ur detta! SNÄLLA HJÄLP?! Redigerat 17 April 2011 av Terawetzy Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.