Guggo Skrivet 23 April 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2012 Du var mig en äkta man! <3Kan inte undvika att tycka att "ett glas whiskey och en cigarr" låter jävligt häftigt i det här sammanhanget. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 26 April 2012 Rapport Dela Skrivet 26 April 2012 Jag försöker lära mig gitarrsolot på Don't Fear the Reaper. Den låten har så fina gitarrslingor (och solo) så musikalsikt! Dessutom är det inte så svårt, men inte mesigt :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 26 April 2012 Rapport Dela Skrivet 26 April 2012 Jag och mitt band spelade vår första egna låt live i tisdags. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 26 April 2012 Rapport Dela Skrivet 26 April 2012 Jag och mitt band spelade vår första egna låt live i tisdags.Jävligt bra låt, faktiskt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 26 April 2012 Rapport Dela Skrivet 26 April 2012 Det var rätt bra ju :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 27 April 2012 Rapport Dela Skrivet 27 April 2012 Jag och mitt band spelade vår första egna låt live i tisdags.dat röst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 5 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2012 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 5 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2012 lol'd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 5 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2012 Seröst, jag önskar jag kunde spela någe instument eller skapa musik. Lyriken är det enda jag kan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 5 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2012 Om du med lyrik menar att du kan sjunga; träna på simpla gitarr- eller pianoackord till sången! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 5 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2012 Om du med lyrik menar att du kan sjunga; träna på simpla gitarr- eller pianoackord till sången!Nae, lyrik är ju det man skriver. Alltså, jag skriver låttexter, alternativt dikter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 5 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2012 Nae, lyrik är ju det man skriver. Alltså, jag skriver låttexter, alternativt dikter.Ah, jag vet, men jag visste inte om du visste. Tja, det finns band som har textskrivarmedlemmar utan musikaliska egenskaper. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg