Suicidans Skrivet 3 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2012 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 3 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2012 Bwahahahaha! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 3 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2012 Gammalt klipp men skönt skratt. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 3 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2012 Hehe, ja. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 3 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2012 Tommorow never comes until its to late. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 3 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2012 Den låten var med på Tokyo Drift, kommer jag ihåg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 3 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2012 Den låten var med på Tokyo Drift, kommer jag ihåg.aarå, fast den i tokyodrift är en remix med mobb deep. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 3 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2012 Därför jag minns den annorlunda! Mos Def...? Personligen så föredrar jag nog Tokyo Drift-versionen. ^^ rawr vad tycker du om den här låten: ? Den var med på Tony Hawk's Project 8 ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 3 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2012 (redigerat) Därför jag minns den annorlunda! Mos Def...? Personligen så föredrar jag nog Tokyo Drift-versionen. ^^ rawr vad tycker du om den här låten: ? Den var med på Tony Hawk's Project 8 ^^ Menade då mos def, hah. About the song, var ganska bra, var tvungen att kolla in "bandet" bara för det och det lät ju bra. Men nog inget jag kommer fortsätta lyssna på. Redigerat 3 Juli 2012 av Rawr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 4 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2012 Jag undrar varför jag gillar denna låten. :mellow: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 4 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2012 Relevant! Kraftwerk till Way out West! :o http://www.gp.se/kulturnoje/1.995123-kraft...ll-way-out-west Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 4 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2012 Inte för att jag lyssnar på Kraftwerk, men det var coolt. Tur som fan att jag inte lyssnar, jag har en tenta den 11e. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg