Guggo Skrivet 12 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2012 Det hörs väl på uttalet? Klor som i ämnet uttalas ju typ som klår. Klor som i en klo uttalas mer som...de tre första bokstäverna i klok. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 12 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2012 Ja, jag skrev det sen på mitt förra inlägg. ^^ Det är från låten "Beskyddaren" av Kent, känns som att du inte har hört den Juicelol, ifall du inte har det så har du missat något. Typ alla låtar på Hagnesta Hill är riktigt bra, sång och textmässigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 12 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2012 Ja, jag skrev det sen på mitt förra inlägg. ^^ Det är från låten "Beskyddaren" av Kent, känns som att du inte har hört den Juicelol, ifall du inte har det så har du missat något. Typ alla låtar på Hagnesta Hill är riktigt bra, sång och textmässigt.Jag har hört den, men jag har inte lyssnat så noggrant på någon enskild av deras låtar. Möjligtvis Things She Said, i så fall. Men ja, Hagnesta Hill är bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 12 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2012 Spelar i Stockholm nästa onsdag, kommer vara en av flera artister. Ska spela i 30-40 minuter ungefär, så jag kan inte täcka upp det med enbart de 8 låtar jag skrivit själv. Förslag på covers att köra, folks? Jag kan allt i den här listan: http://open.spotify.com/user/aanonympersso...2uK1ltmHfOjAKKC (och mer, förstås) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 13 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2012 Rucka Rucka Ali blev borttagen från Spotify! Alltid dessa jävla licens-problem! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 13 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2012 Coolt Juicelol! :D Var i Stockholm ska du spela? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 13 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2012 Skeppsholmen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 15 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2012 *lyssnar på Pink Floyd* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 15 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2012 *lyssnar på Pink Floyd*Bra på dig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 15 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2012 Bra på dig!Första genomlyssnandet av The Wall var trevligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 16 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2012 I AM PLAYING THE GAME THE ONE THAT WILL TAKE ME TO MY END I AM WAITING FOR THE RAIN TO WASH WHO I AM Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 16 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2012 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg