Musten Skrivet 11 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2012 JAG HAR UPPGIFTER OM ATT HON INTE ENS GÅTT OCH LAGT SIG, UTAN VARIT VAKEN I 40 TIMMAR! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 11 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2012 JAG VAKNADE KL 11 FREDAGEN DEN 10E AUGUSTI. JAG HAR INTE SOVIT SEN DESS! IDAG HAR JAG SKRIVIT EN TENTA, SHOPPAT, SETT DEN NYA BATMANFILMEN OCH SEN DRAGIT PÅ EN RANDOM KONSERT! SÄKERHETSVAKTERNA TITTADE SNETT PÅ MIG OCH TRODDE JAG GICK PÅ NÅGOT. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 11 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2012 DYGNA IGEN?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 11 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2012 DYGNA IGEN?!JAG FUNDERAR FAN PÅ DET! Eller jag vet inte, om det inte händer något intressant ser jag ingen poäng, jag ska dra ut till Öland imorrn med min kompis. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 11 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2012 Chilla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 11 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2012 Chilla.NEJ, DET ÄR FAN INTE KUL GUGGO VETTU, DET ÄR MYCKET ROLIGARE ATT BÖRA KÖRA PÅ SERRU, ALLT BLIR FAN SÅ MYCKET ROLIGARE OM MAN INTE HAR NÅGON SOM HELST JÄVLA IMPULSKONTROLL! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 11 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2012 HYPER!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 11 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2012 Sluta spamma sönder min musikchatt med ert knas :( Det finns ju en damptråd! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 11 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2012 Okej. Alla som inte redan har gjort det borde lyssna på Oceansize. ASAP. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 11 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2012 Okej. Alla som inte redan har gjort det borde lyssna på Oceansize. ASAP.Du får fan skicka till mig imorgon, jag har bara en massa EPs och pallar inte ha .flac när man inte kan få in det på iPoden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 11 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2012 Suar. Will do. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 11 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2012 Dett kan låta som en dum fråga om man inte vet relevansen, men; har ni någonsin varit med om att en konsert ställts in i Sverige på grund av att det ska regna/regnar under konserten? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg