Poesi Skrivet 12 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2012 Graveyard är bra! (apropå att Draghon sett dem nyss) Guggo, det finns ingen Damptråd här. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 12 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2012 Har ungefär samma tankar om Graveyard som jag har om Wolfmother, och det kan summeras med denna videon: :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 12 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2012 Dafaq? Låter ju som en jävla fjortis med "What year are we in?"! Fattar inte alls, du får gärna förklara närmare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 12 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2012 Inget större fan av band som hakar på 70 tals-trenden och ska låta så oldschool som möjligt. :P Har inget emot 70 tals musiken i sig, det är snarare så att jag känner att banden går tillbaka och gör något som redan har gjorts massvis med gånger (och bättre) istället för att försöka göra något nyskapande eller något annat kul. Så musiken i sig är kanske inte dålig, men det är mer själva tankesättet "nu gör vi musik som gjordes för 35-40 år sedan" som jag inte kan ställa mig bakom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 12 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2012 Alltså, Graveyard är helt okej, men jag personligen tyckte inte det fanns något speciellt med dem, så jag kommer nog inte att lyssna på dem. :P Och Guggo, vänligen sluta blanda ihop Musikgruppen med Oztown. Damp-tråden är Whores och mitt kärleksbarn, den har inget med Musikgruppen att göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 12 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2012 Dett kan låta som en dum fråga om man inte vet relevansen, men; har ni någonsin varit med om att en konsert ställts in i Sverige på grund av att det ska regna/regnar under konserten?Hallå? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 12 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2012 Tydligen inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 12 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2012 Blir väl bara ett bra tillfälle att tjäna in mer pengar genom att sälja sådana där "regnrockar" av plast. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 13 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2012 Och Guggo, vänligen sluta blanda ihop Musikgruppen med Oztown. Damp-tråden är Whores och mitt kärleksbarn, den har inget med Musikgruppen att göra....Jag blandade inte ihop dom. :ph34r: Har hittat en sjukt blandad gammal spellista. Allt från Morrissey till Judas Prisest till Amanda Jensen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 13 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2012 Whore, vad tycker du om detta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 14 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2012 Tydligen inte.Blir väl bara ett bra tillfälle att tjäna in mer pengar genom att sälja sådana där "regnrockar" av plast.Okej, bara undrade. För en Helena Paparizou-konsert i Grekland blev inställd bara för regn... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 14 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2012 Grekland, lol? Nu kommer den aldrig bli av, alla scenarbetare har gått i pension! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg