Hoppa till innehåll

Musikchatt


Guggo

Rekommendera inlägg

Inget större fan av band som hakar på 70 tals-trenden och ska låta så oldschool som möjligt. :P Har inget emot 70 tals musiken i sig, det är snarare så att jag känner att banden går tillbaka och gör något som redan har gjorts massvis med gånger (och bättre) istället för att försöka göra något nyskapande eller något annat kul.

 

Så musiken i sig är kanske inte dålig, men det är mer själva tankesättet "nu gör vi musik som gjordes för 35-40 år sedan" som jag inte kan ställa mig bakom.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alltså, Graveyard är helt okej, men jag personligen tyckte inte det fanns något speciellt med dem, så jag kommer nog inte att lyssna på dem. :P

 

Och Guggo, vänligen sluta blanda ihop Musikgruppen med Oztown. Damp-tråden är Whores och mitt kärleksbarn, den har inget med Musikgruppen att göra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Och Guggo, vänligen sluta blanda ihop Musikgruppen med Oztown. Damp-tråden är Whores och mitt kärleksbarn, den har inget med Musikgruppen att göra.

...Jag blandade inte ihop dom. :ph34r:

 

Har hittat en sjukt blandad gammal spellista. Allt från Morrissey till Judas Prisest till Amanda Jensen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...