rinosaur Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 hur kastar man snöbolar på fruehling??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 det undrar jag också det är helt omöjligt jag har testat med alla knappar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 När blomman växer ska ni vänster klicka med musen på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 Helt rätt, när blomman växt klart kan man inte kasta snöboll på den, när den just börjat växa eller växer kan man kasta på den som skrivet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 okej då ska jag slå rekord nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 8 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 hehe... då får vi tävla om den 1 platsen! lycka till =9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 jag liger 2:a på listan nu :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 aha? hur mycke poäng fick du för att komma 2a då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 9 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 jag ligger 7:a omöjligt att slå joy nu ju! han knäcker alla hur lätt som helst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 10 November 2003 Rapport Dela Skrivet 10 November 2003 inget är omöjlit utom att flyga med tandpetare hehe :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 11 November 2003 Rapport Dela Skrivet 11 November 2003 Hallå jag har fått 724 poäng :1_o: på Fruheling och det är jättelätt!! Mitt tips är att träffa inom någon hundradel och sedan försöka att hitta nästa blomma... PS. Titta inte på tiden eller poäng medan ni spelar då kan man tappa koncentrationen. DS. :new_popcornsmiley: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 11 November 2003 Rapport Dela Skrivet 11 November 2003 tur att min kompis e bäst på det :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.