laxan96 Skrivet 23 April 2011 Rapport Dela Skrivet 23 April 2011 Hej allihop! Jag har ett litet problem som jag jätte gärna skulle vilja ha hjälp med. Det är såhär att jag precis köpt crysis 2 i förgår och som ni alla säkert vet så ligger PSN nere så jag började med storyn. CRYSIS 2: SPOILER VARNING Sedan en bra bit in i storyn ska man inhiltrata ett jädrigt stort hus och man ska gå in i huset via garaget. (detta är inte så jätte lång efter att det blev öen översvämmning i New York.) Gella fall så när jag är på väg in så säger den nåt om att jag ska upgrada min naosuit med bio-fixing protocol. Jag hittar ingen sånt men ser att jag har mycket points så jag upgradar lite granna. sedan när man väl kommer in i huset och kommer till en hiss så kan man öppna den. Sedan är jag fast och fattar ingenting vad jag ska göra, kan nån hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 27 April 2011 Rapport Dela Skrivet 27 April 2011 (redigerat) Om du är inne i hissen ska du trycka på knappen mitt framför dig, helt enkelt. Redigerat 27 April 2011 av Sinclair Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.