Shadowbeing Skrivet 24 April 2011 Rapport Dela Skrivet 24 April 2011 Tjenare. Inte för att jag tror någon här spelar Brawl eller Goldeneye online, men man kan ju alltid kolla ;) Greetings Postman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 26 April 2011 Rapport Dela Skrivet 26 April 2011 Jag spelar båda online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gongong Skrivet 26 April 2011 Rapport Dela Skrivet 26 April 2011 Jepp spelar brawl =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 27 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2011 Not too shabby. Jag spelar MKW, Brawl och Goldeneye online. luigi99, vill du utbyta FCs, eller har du tröttnat på spelen för länge sedan? gongong: Skickade dig ett pm(såg ditt förra PM). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 27 April 2011 Rapport Dela Skrivet 27 April 2011 Not too shabby. Jag spelar MKW, Brawl och Goldeneye online.luigi99, vill du utbyta FCs, eller har du tröttnat på spelen för länge sedan? gongong: Skickade dig ett pm(såg ditt förra PM).Du kan få min FC imorrn för Wii:et är hos min mamma och brorsa nu.Så imorrn växlar vi FC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 27 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2011 Ok Fred. Brawl: 3223-5884-7860 Goldeneye: 5243-2683-0109 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.