Horizon Skrivet 26 April 2011 Rapport Dela Skrivet 26 April 2011 (redigerat) Kan ni se den här videon utan att skratta eller le? Bra jobbat i såna fall! <--- En parodi av Sagan om ringen :) Lycka till! Jag länkar del 2 nu. <--- Passar på att länka del 3 när man ändå håller på. <--- Är det någon som tittar på dom eller? Redigerat 26 April 2011 av Videogame Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 27 April 2011 Rapport Dela Skrivet 27 April 2011 Jag har endast sett ettan, den är rolig men absolut inte den bästa parodin på Sagan om Ringen. Fast det är roligt med Gandalf som slår Sam med sin stav jättemycket, hahah :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 27 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2011 2an och 3an är mycket bättre en 1an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 27 April 2011 Rapport Dela Skrivet 27 April 2011 såg alla, upp till 6an. SKITBRA! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 27 April 2011 Rapport Dela Skrivet 27 April 2011 Kommer ihåg att man som en liten flicka satt o flabba till dessa när man var mindre. :D Klassiker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 28 April 2011 Rapport Dela Skrivet 28 April 2011 Har sett alla Sagan om ändringen filmerna du la upp och jag är Just nu den enda i den här tråden som Klarade att hålla mig skrattade inte ett dugg B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 28 April 2011 Rapport Dela Skrivet 28 April 2011 Kommer ihåg att man som en liten flicka satt o flabba till dessa när man var mindre. :D Klassiker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 1 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2011 Va i hela... har dom reuploadat med ny musik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klayett Skrivet 3 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2011 Visade Sagan om Ändringen för några kompisar förut, garvade ihjäl sig. Det roligaste som jag tyckte: Frodo: "Vad heter melon på Engelska?" Gandalf: "MELON!" :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.