A16 Skrivet 29 April 2011 Rapport Dela Skrivet 29 April 2011 Jag kollade mina fuska-mynt för ett tag sen, då hade jag 3. Sen dess har jag skapat inlägg och trådar flitigt utan att få ett enda fuska-mynt?! Jag kollade idag igen efter gjort ett nytt ämne, 3 fuska-mynt!!! SÅ FRUSTRERANDE AHHH!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HHAHA Skrivet 29 April 2011 Rapport Dela Skrivet 29 April 2011 Jag kollade mina fuska-mynt för ett tag sen, då hade jag 3. Sen dess har jag skapat inlägg och trådar flitigt utan att få ett enda fuska-mynt?! Jag kollade idag igen efter gjort ett nytt ämne, 3 fuska-mynt!!! SÅ FRUSTRERANDE AHHH!!!Samma för mig, mina fuska-mynt stannar på exakt samma summa hela tiden. Fast jag skriver inlägg. Är väldigt säker på att detta inlägg inte kommer ge mig ett fuska öre heller. Mina fuska-mynt är 1000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 29 April 2011 Rapport Dela Skrivet 29 April 2011 Du får bara FuskaMynt i spelforumen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.